Flyttdag #1 del 2

Kopplade ur datorn efter förra inlägget men nu är det fullt ös på nätet igen.
Fredagen blev värre efter det att karro hade åkt till sin pappa.
Karro å co. fastnade vi tågbommarna i Alvesta och stod där i ca 45 minuter, är glad att jag inte följde med även om det hade varit roligt att träffa svärfar och lilla zelda.

Klockan tickade på och snart vare hon 16:00 vilket för mig betydde att jag fick komma in i den nya lägenheten, och i sin tur hade betytt att jag kunde lossa släpet och börja sätta ihop möblerna.
Det är här nästa problem dök upp. Karro hade alla nycklarna till den nya lyan, och farsan hade kommit förbi för att hjälpa till att tömma släpet.Vi fick vänta....länge!!!!Passade istället på att skaffa lite käk och hängde med farsan hem tills karro ringde och sa att dom var på väg hem från alvesta.Nu var välk klockan runt 18:00.

Nu började allt flyta igen huvudvärken från morgonen var borta och släpet skulle tömmas.
När det var gjort var det bara att sätta ihop möblerna och sen åka hem för att sova inför den stora flyttdagen.
Under ihopsättandet av möblerna somnade karro och doriz hjälpte till att sprida omkring allt skräp i hela lägenheten.

Vid 23:30 kom vi i säng och det var skönt att äntligen få sova lite.





//B

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0