Godmorgon!

Jag har ett problem.Jag kan inte sova när jag är ledig vet inte vad det beror på men det är lite irriterande.
hela denna veckan har jag gått upp antingen 4:15 eller 5:15, jag har gått och lagt mig runt 21 varje kväll och sovit fram till väckarklockan ringer. Idag är jag ledig gick och la mig vid ca 21:30 men när vaknade jag......jo kvart i 4 på morgonen bara för att titta ut genom fönstret och upptäcka att min nya bil är täkt med ett lager av snö, fy fan vad tråkigt sånt är.
Det hade kunnat snöa vilken dag som helst men inte dan efter att jag hämtat min bil, men men det trillar väl av på väg till öland om några  timmar=)      //B


Kommentarer
Postat av: Sodamaze

Du kanske inte behöver mer än 6 timmars sömn då? Pröva att gå och lägg dig senare...

2008-11-22 @ 18:01:49
URL: http://sodamaze.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0