Idag börjar packningen

Den 28:e november är det dags för flytt. ÄNTLIGEN ska vi få flytta in i vår nybyggda lägenhet  på Östra Lugnet, med gångavstånd till Evedal. Det blir en 3:a, marklägenhet, med uteplats och egen ingång. Här är lite bilder från visningslägenheten. Vår kommer dock vara spegelvänd.



Nu är det därför god tid för mig att packa ner min lägenhet, för där är jag ju aldrig ändå. Så idag får jag hjälp av mamma och mormor att packa ner lite saker i de berömda banankartongerna. Skönt att få lite hjälp, så blir det SÅ mycket roligare. Tack mamma och mormor! =)

Nu är det dags för frukost!

//K

Kommentarer
Postat av: Sodamaze

Ser ju jättefint ut! Där kommer ni nog trivas bra =)

Vi hjälper R:s syster att flytta samma helg, och de kommer ju bo i närheten av er...

2008-11-16 @ 00:28:43
URL: http://sodamaze.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0