Ledig mitt i veckan=(

Varför ska man jobba på helger?Vad ska man göra när man är ledig mitt i veckan?Är detta ett vanligt förekommande problem,eller är det bara jag?
Svar på detta:Jobba helger ska man göra för att slippa ha ett socialt liv---kanske inte rätt svar men den normala arbetsveckan Måndag-fredag är kanske för kort så man kom på att det finns 2 dagar till som man kan jobba på nämligen Lördag och den 7:e dagen söndagen, som egentligen ska vara en vilodag..."suck"

Vad ska man göra när man är ledig mitt i veckan bor i en hyresrätt,vädret är skitdåligt,alla man känner jobbar,hunden vill bara ligga inne och sova,och jag orkar inte ta mig till gymmet"sorgligt"
Visst försöker man göra lite saker, ta sig från tv-soffan till köket för en kopp kaffe å sen tillbaka till soffan bara för att se att det inte finns något vettigt att titta på.Då slår tanken en kanske skulle jag sova,så det blir vara man gör i så där 3-4 timmar bara för att inse att man fortfarande inte har något att göra....fan vad lat man kan vara.

Detta är nog ett förekommande problem, varför skulle folk annars skaffa t.ex DigitalTV?
jo för att få tiden att gå, för att dom sedan kan gå tillbaka till sina arbeten till helgen och klaga på hur tråkigt det är att jobba, och att man aldrig är ledig...sorgligt.Men är tyvärr likadan själv.
Det jag sitter och gör här är att klaga på mig själv.........måste nog gå till köket och ta en kopp kaffe nu=)

//B

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0