Polis polis??=)

Vid klockan 18:10 idag tog jag mitt ansvar som medborgare och ringde polisen.
ja för att vara ärlig ringde jag polisen för att jag blev förbannad på en massa felparkerade bilar, men det kan man inte säga när man ringer till polisen, man får ta i lite extra istället. Men efter man har dragit sin berättelse om hur farlig trafiken är just där jag befinner mig säger poliskvinnan på andra sidan luren"tack för ditt samtal,vi ska se om vi får en bil ledig som kan kolla upp saken".....med andra ord dom kommer antingen köra förbi,titta på temp mätaren i bilen som visar att det är kallt att stå ute och skriva böter och sen rapportera in att inga bilar stod felparkerade.
Eller kommer dom åka förbi i en jävla hastighet för att lika snabbt åka tillbaka till stationen.
Men det jag hoppas på är att dom i alla fall sätter dit någon felparkerad ligist=)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0