1/8 Lördag:Grillparty och utgång

Äntligen dags för lite grillfest och en hel del dricka.
Allt började som det brukar efter en dag på stranden, alla är supertrötta av havsluften och badandet,och det blir kö till duschen. Sen kommer alla på att dom är hungriga.

Vi tände grillen, knäppte upp några öl och satte oss ner för att se köttet grillas.
Maten var super, var bara en sån där kväll som kändes att den kommer vi att minnas och det lovar jag att det kommer vi göra.

Efter maten var det bara att klä upp sig för nu skulle vi ut på tjej-expedition igen.
Borgholm nästa och "Strand" såklart.

Dom första tjejerna vi träffar på är ett gäng runt 18-20 års åldern varav en av dom satt i en permobil med en öl i näven.
Jag kunde inte låta bli så jag gick fram till henne och frågade snällt

- Du dricker väl inte och kör
- Jo det gör jag visst
- Du vet väl att alkohol och körning är farligt

Sen skrattade vi, tror jag drog den komentaren flera gånger under kvällen sen för denna permobil tjejen befann sig verkligen överallt.

Vi drog nu vidare mot "Strand"

Kommentarer
Postat av: Mikaela

grillfest lät kul=)

2009-08-12 @ 13:55:36
URL: http://mikaelaelisacharlotte.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0