7/8 Fredag: Karl-oskar

Karl-oskar dagarna är väl en av dom största händelserna i Växjö.
RixFM festival kommer alltid på besök då, så även detta året.
Jag och karro jobbade bägge 2 denna dag men vi lyckades ändå få ihop en liten grillfest som sedan avslutades inne i stan.

Karro drack inget för hon ville åka hem och se till hundarna.
När vi satt hemma hos oss, antar jag att vi var rätt högljudda, vilket vi brukar vara men det bjuder vi på, är ju inte så ofta som vi har fest.

Sandra´s farbror henke var också med, han behövde ut och luftas lite enligt robert, och luft det fick han, plus en hel del brännvin, tydligen så pass mycket att han var bakfull dan efter.

Nere på stan var det fullt med en massa kändisar som man inte träffar särskitl ofta.

Summeringen för kvällen blev den att jag blev rätt full men det blev dom andra också, sandra körde hem mig sen, när jag väl kom hem fick jag hon i huvudet som fan och fick kyssa porslin tronen några gånger, sen lyckades jag somna trots huvudvärk.

Kommentarer
Postat av: Sodamaze

morbror, inte farbor...men jaja same shit =)

2009-08-13 @ 12:20:14
URL: http://sodamaze.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0