Flygande agressiv hund

Satt i soffan imorse och drack mitt kaffe ur min stora mugg, ja jag har kanske en lite väl stor mugg när jag dricker kaffe, men det har inte med saken att göra.
Iallafall så låg Daisy i mitt knä och sov, detta gillade inte Doriz allt så hon började morra och gjorde ett försök till utfall mot Daisy, jag lyckades putta undan henne precis innan hon fick tag i Daisy.

Men resultatet av detta blev att Doriz blev ännu mer förbannad, hon tog sats mot Daisy och la all sin kraft på att försöka hoppa på henne, jag fick upp min arm precis innan hon krockade med Daisy, sen hände något konstigt.

Doriz studsade på något konstigt sätt mot min arm, hon landade på soffbordet men färden var inte slut där utan hon flög vidare in i kompostgallret som stod mot elementet, tills hon landade på golvet.

Sen var det bara för mig att städa upp röran, det var verkligen kaffe överallt, hela elementet var täckt av kaffe stänk.



Så här såg det ut efteråt

Kommentarer
Postat av: annette

Tjaaaa...dom djuren...dom djuren..VISST e domm väl söta S

2009-08-14 @ 21:35:40
URL: http://loppingvin.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0