WWF försäljare

Medan jag satt och uppdaterade bloggen med inlägg från vår resa till kolmården´s djurpark ringer det på dörren.
Jag går och öppnar för att se vem som vill mig något såhär mitt på dan.

Dom av min förvåning när det står en kille utanför och säljer saker för WWF, jag kunde ju inte tacka nej till att köpa något av honom.
För det första så tycker jag att det WWF gör för djuren i världen är bra,och för det andra tyckte jag det var komiskt, att han kom och ringde på precis när jag sitter och skriver om vårt besök på kolmården.

Så det blev en termos med 2 muggar, tycker dock att det var lite dåligt att bara 11 kr gick till WWF och att termosen kostade 139, men men det är ju iallafall ett litet bidrag.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0