Första arbetsdagen

Första arbetsdagen efter en härlig semester.
Trodde att första dagen skulle bli riktigt jobbig, det blev den inte för jag hade nämligen en lärling med mig.
Så jag kunde bara slappna av och låta henne köra.

Var lite kul att komma till butikerna och höra att dom som har kört min tur under min semester har varit riktigt sena, och med sena menar jag att det skilde ca 2 timmar mellan dom och mig, och dessa killar är inga sommarjobbare utan chafförer som har kört lastbil i mer än 10 år, inget bra betyg, men chefen blir väl glad nu när jag är tillbaka, för går det snabbare för mig behöver han inte betala ut lika mycket i lön, och tjänar därför mer på sina turer....grattis chefen.

Imorgon blir det en runda till halmstad, var ett bra tag sedan man var i den staden så det ska bli kul, och så får jag ju en rejäl sovmorgon.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0