Fullt schema

Idag har det varit fullt upp.Började dan lite lugnt med en film och en kanna kaffe, sen blev det en löparrunda.
Efter att jag lugnat ner mig lite var det bara att sätta sig i bilen och köra och handla.
Sen en runda ner till jobbet, för att hämta lite grejor och uppdatera sig om saker som hänt under semestern(Inget hade hänt) Vidare för att hämta ut nya arbetskläder, vilket inte gick så bra eftersom dom hade semesterstängt till vecka 31.

Nu började slutet närma sig för mina ärenden, skulle bara åka förbi päronen för att kopieraoch skicka iväg ett brev, fick också lite fika.
Sen blev det en skogspromenad med hundarna i skogen, i ca 2 timmar.Hem och duscha och plocka bort en fästing som ville bita sig fast vid mig.

Träffade andreas lite senare för lite träningsskott på drivingrangen.Efter det åkte jag hem och käkade lite sen följde jag med karro på en jogging runda, och nu sitter jag äntligen i soffan och slappar.

Ska bli skönt att sova nu,är ju en ny dag med nya möjlighter som väntar imorgon.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0