GPS+Tracker=ett måste för en joggare

Har beställt en Gps till min mobil och laddat hem programet tracker, för att jag skulle kunna använda det i min löpträning.
Igår kom gps:en och jag var bara tvungen att ta den för ett test runda och jag ska säga det att det var nog en av årets bästa investeringar jag har gjort.

GPS:en kopplas in som ett headset, vilket betyder att jag kan lyssna på musik samtidigt som jag springer.
Programmet tracker visar min medelhastighet,tidtagning,joggingrundan i realtid,förbränning,längden på löparrundan ja med andra ord är ett underbart program, förstår inte varför jag har testat detta förr.

Det enda som är lite negativt är att det tar en stund att hitta en satellit men när det väl är gjort är det bara att springa på.
Saknar också att det inte går att föra över resultaten till en dator för vidare analys, men programet sparar visserligen alla mina löprundor så jag kan gå tillbaka och se mina tidigare rundor.




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0