Löparträning 10

10:e gången jag har sprungit min runda nu.Känns fortfarnade bra, även fall jag blir extremt torr i munnen när jag springer.
Har fått ont lite ont i ena benet också efter mitt joggingpass, men hoppas det kommer ge sig.
Var ju inte så länge sedan jag köpte nya löparskor så jag hoppas att det är något annat som osakar smärtan.
Denna gången testade jag springa rundan åt andra hållet för att se om det skulle gå snabbare, det gjorde det inte, men tror att jag kunde ha sprungit lite snabbare om jag inte hade blivit så torr i munnen.

Bias tid: 15:10


Kommentarer
Postat av: sanna

Duktigt! ;-) Önskar att jag hade ork att springa några ggr i veckan, men jag är död efter tío meter!

2009-07-14 @ 16:39:16
URL: http://sannakk.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0