Parkerings problem

Imorgon ska  dom rita linjer på parkeringen, detta skapar ett stor problem för oss boende i området.
Det finns nämligen ingen annan stans att ställa bilen, jag löste det genom att ställa den på vårdhemmets parkering en bit härifrån, medan andra har ställt sina bilar flera kvarter bort.

På denna gata som vi bor på har dom nämligen bestämt sig för att man inte ska få ställa bilen, just nu finns det en massa farthinder utsatta, och bilar står huller om buller över hela gatan, tycker lite synd om alla lastbilar/hjullastare/bilister som ska ta sig in här för det är nämligen trångt som satan.

Kommer väl få ett samtal från vårdehemmet imorgon att jag måste flytta bilen, har nämligen lämnat mitt mobil nummer i framrutan.

Kommentarer
Postat av: Classy

Fin blogg :)



Gå gärna in på http://moaolssons.blogg.se å rösta på mig som veckans blogg om du vill :)



Spana gärna in min också :D



Kram

2009-07-01 @ 22:50:32
URL: http://nathaliesjobeck.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0