Tvättat bil och klippt gräs

Hade lite tråkigt idag så försökte få tiden att gå lite snabbare och det lyckades jag med genom att åka och tvätta bilen hemma hos päronen.La väl ner ca 2 timmar på bilen så nu är den ren och fin igen, kommer väl hålla en vecka sen ser den väl ut som skit igen. När väl tvätten var klar och daisy hade rymt några gånger så blev det en runda med gräsklipparen också, är faktiskt riktigt skönt att klippa gräset, länktar verkligen tills jag får möjlighet att klippa min egna gräsmatta.

Tiden bara sprang iväg och när jag tittade på klockan insåg jag att jag hade hållt på med bil och gräsklippning i ca 4 timmar, gjorde visserligen inget för jag hade inget bättre för mig, och eftersom jag lyssnade på ljudbok hela tiden så vill man ju inte ha för brottom.

Blev hungrig så det blev en calzone på hemvägen, en väldigt dyr calzone om jag får säga det själv, dom har nämligen höjt priset från 45 till 59 kr tycker det är skandal eftesom att pizzan hade blivit mindre än vad den var förra gången jag åt calzone på just denna pizzerian.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0