Watchmen

Har nu sett filmen Watchmen,det har pratats mycket om denna film att den ska vara storslagen.
Visst den är bra filmad, lite lik filmen Sin city som kom för några år sedan.
Men om den är särskilt bra vet jag inte om jag tycker.

Handligen är ganska slö, och när det precis börjar hända saker så gör man en paus och börjar berätta om en av superhjältarna och hur dom blivit hjältar, och det är en hel del sådana tillbaka blickar.

När filmen väl kommer igång igen, händer det lite grejor och man tror att filmen ska ta slut men det gör den inte, den bara fortsätter att mala på.

Filmen är 2,5 timma lång men den skulle likaväl kunde vara 1 timme kortare och ändå lyckats med att få med allt.
Men men enligt olika forum runt om på nätet så är det många som tycker den är bra.

Efter 2,5 tim hade gått och filmen var slut var jag tvungen att fundera på vad filmen egenligen handlade om, får nog sätta mig ner och se den igen nångång i framtiden.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0