Xenonljus trasigt

Skit piss och en massa andra svordommar.har som sagt tvättat bilen idag, när jag sedan skulle köra iväg, skrek bilen att höger halvljus var trasigt och eftersom jag har xenon som halvljus så betyder det att det är trasigt, anledningen till det var att locket som ska sitta bakom ljuset och skydda det mot damm och vatten inte satt där utan det är spårlöst försvunnet.

Jag skulle aldrig få för mig att pilla på det och jag förstår inte riktigt varför det sitter ett lock där som är enkelt att ta bort borde inte det locket sitta fastskrivat eller något liknande.

Som tur är så har jag ju fortfarande nybilsgranti så jag behöver ju inte pröjsa något för det, är ju iallafall en fördel, men jag måste ju ta mig till verkstaden i vilket fall som helst med bilen.

Tråkigt tråkigt men sant.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0