Kreativ dag-Not

Idag har varit en mycket seg dag har inte känt för att göra något alls.
Jag började visserligen dagen med att göra inget,eftersom att hundarna väckte mig som vanligt alldeles för tidigt, är tydligen min lott på morgonen att gå upp med dom.

Eftersom att jag redan var uppe satte jag mig för att kolla nätet lite, fastnade på en sida full med online spel, och där blev jag sittande i flera timmar, det fanns en hel del roliga spel nämligen.

Blev en runda hem till morsan,vi hade med oss smörgåstårta och fika....gott gott
Och nu sitter jag här och bloggar lite, som sagt ingen krativ dag precis, men känns som att det är på G mot det bättre nu=)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0