Löparträning 2

Vi har varit ute och sprungit för andra gången nu.
Denna gången kändes det bättre att springa även fall det inte gick lika fort som förra gången.

Karro´s tid: 13min
Bias tid: 17:28 min

Karro tog tiden på sin runda denna gången, men hon sprang också med huvudvärk vilket kankse inte är det bästa.
Min runda tog också lite längre tid men kändes bättre efteråt.Hade visserligen en rejäl träningsverk sen förra rundan men tog mig runt ialla fall.
 
Har också skaffat mig ett par nya löparstrumpor, det kändes som om man inte hade några strumpor på sig,fötterna blev mer stabila.Hade inte dom kostat 80kr för ett par så hade jag nog köpt fler.

Nu blir det att vila fram till fredag då det är dags att springa lite igen!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0