Löparträning 4

Japp då har man varit ute i löparspåret igen.Blev en sen runda igår tror kl var runt 23:00, men jag hade bestämt mig så det var lika bra att ge sig ut, vill ju inte avbryta detta nu när det går så bra.Tänkte börja springa lite oftare också.
Karrro sprang inte med hon var ute på en powerwalk runda istället, men fick tydligen avbryta den pga skoskav.

Bias tid: 16:32

Är rätt nöjd med detta, går ialla fall åt rätt håll.Visst man skulle nog kunna springa snabbare, men försöker hålla det på någorlunda samma tider, för då vet jag att jag håller samma tempo, och märker också om min kondition förbättras, vilket den verkar ha gjort lite under dom få gångerna jag har sprungit,är inte lika anfådd när jag har sprungit klart...skönt



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0