Löparträning

Vi var ute och sprang vår första runda igår.
Ingen av oss har sprungit på ett bra tag, för att vara lite mer exakt så kan det nog vara ungefär 1,5 år sedan.
Det gick förvånadsvärt bra måste jag säga.
Ingen av oss vet riktigt hur långt vi sprang, men det borde ha varit ungefär 2-2,5 km för min del.
Karro sprang en lite kortare runda, kunde nog ha varit 1-1,5 km.

Karro tog inte tiden på sin löparrunda, men det lyckades jag med, har ju en helt underbar liten mp3-spelare som har allt man behöver för en löpar runda.

Karro´s tid:n/a
Bias tid:16min 55sek

Vi kommer fortsätta att springa samma rundor framöver så vi får se om vi kan förbättra våra tider.
Vi ska också försöka ta reda på hur långa våra löparrundor är.

Kommentarer
Postat av: Junitjej

Lycka till med löparrundorna!!!

2009-06-23 @ 09:26:20
URL: http://junitjejen.se
Postat av: Stina

Skönt att ni kan träna. Själv bara växer man hela tiden. Magen står rakt ut och man kommer inte längre i kläderna. Jag kommer tillbaka nästa sommar då ska formen vara tillbaka!! :P

2009-06-23 @ 12:03:54
URL: http://stinakall.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0