Midsommardagen

Igår var det midsommar, och det blev trots vädret en riktigt bra dag.
Var hemma hos mina päron, karro´s mamma och min syster och hennes man var också med.
Blev nypotatis sill ja vanlig midsommarmat, och mums vad gott det var.
Fick en hel del att dricka också och enligt karro fick jag i mig lite för mycket, vilket jag inte håller med, men visst lite mycket dricka blev det kanske men vi hade så trevligt att det bjuder jag på.

Vi gick hem sen med hundarna och karro´s mamma, var skönt med en liten promenad, i det tillståndet jag befann mig i så gick faktiskt promenaden riktigt snabb.

Hoppas vi får fler sådana här midsommarfirande måltider i framtiden, kanske lite mindre dricka men vi får se vad som händer=)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0