Midsommardagens morgon

Vaknade av min trötthet konstigt eller hur!
Sen gick jag ut tömde och fyllde diskmaskinen,skurade golven lite grann dom var skitiga och fulla med hår från hundarna och Karro.Torkade bort lite damm som låg och skräpade i lägenheten.
Diskade lite knivar och glas som inte tål maskindisk, var ute en liten runda med hundarna, satte igång en film tog en kopp te, och nu ska jag fixsa lite snabb frukost till mig själv eftersom att karro ligger och sover.
Blir nog att ta några värktabletter mot efterslängarna av migränen som jag hade igår, sen hoppas jag bara att allt löser sig, vädret ser ju lite bättre ut idag, men allt kan ju hända, vid 3 tiden ska vi i alla fall äta och umgås ska bli trevligt=)

Kommentarer
Postat av: Anonym

fin blogg :)

kika gärna in på min;

http://annebertelsen.blogg.se

2009-06-20 @ 12:49:50
Postat av: Sodamaze

Usch ja jobbigt, vet hur det känns. Men det hade du kanske inte fått om du badat i vår tunna ;-) Jaja får bli en annan gång! Ses!

2009-06-20 @ 12:57:50
URL: http://sodamaze.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0