Minigolf

Bobbo ringde och undrade om vi var sugna på lite minigolf, och det var vi ju givetvis.
Bobbo och stina satte sig i sin bil och körde ner till evedal och jag och karro satte oss på våra "fina" cyklar och trampade ner till evedal.
18 håls minigolf, kändes kul men jag minns fortfarande hur det gick senast,jag förlorade stort, men denna gången gick det bättre.
Detta blev resultaten:
1:Bias på 69 slag
2:Stina på 71 slag
  3:Bobbo på 73 slag
4:Karro på 83 slag

Fick också några trevliga bilder från minigolfen

Karro placerar bollen och gör sig beredd

Överlycklig när hon träffar bollen

Stina berättar för Karro hur man ska göra på 17:e hålet

Karro testar Stinas taktik,funkade bra 2 slag behövdes bara

Bobbo däremot lyssnade inte, fick 7 slag i protokollet

Tack för en god match tack för att jag fick vinna!!!

Kommentarer
Postat av: Stina

Nästa gång ska "vi" vinna :D

2009-06-27 @ 23:27:51

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0