Morgon och inte en god sådan

Blev väckt imorse av två byggarbetare som stod utanför mitt fönster och pratade med grova whiskey röster,trodde att jag kunde somna om men då hade redan Doriz och Daisy kommit på att jag var vaken, så dom bestämde sig att dom ville gå ut. Doriz och Daisy är rätt ihärdiga när det gäller att få sin vilja igenom, och jag vill ju inte stå och torka bajs eller kiss på morgonen heller så det fick bli en promenad.

Tänkte eftersom jag redan var uppe kunde jag ju ställa mig och diska ugn´s plåtar och rengöra spisen, för sova kan jag ju glömma nu.

Kommentarer
Postat av: Sodamaze

Ja för att diska plåtar och rengöra spisen är ju en mycket roligare syssla än att torka kiss o bajs. Eller? =) ;-)

2009-06-29 @ 12:36:26
URL: http://sodamaze.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0