Powerwalk och sol

Bestämde mig för en powerwalk med doriz i koppel.
Var kanske lite dumt att ge sig ut mitt på dagen när det är som varmast men verkade som att doriz tog det bra.
Blev dock bara en 20 minuters powerwalk, berodde på att målet för vår runda var att gå hem till mina päron och sätta oss och sola lite.
Vi kom fram efter 19 minuter, går man vanligt så tar det runt 30 minuter tycker att det var ett godkänt resultat, med tanke på att doriz behövde uträtta sina behov emellanåt.

Satte mig ner i brasse stolen för att få lite sol på min vita kropp.
Men blev inte sittande särskilt länge, för jag kom på att robin söderling skulle ju spela tennis idag så jag satte mig framför TV:n istället och tog mig en pilsner!!!

Nu ska jag heja vidare!!!

Kommentarer
Postat av: Marie

fin blogg :)

2009-06-27 @ 17:34:22
URL: http://mariealexandra.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0