Svärmor+vargar=kolmården

Svärmor fick en fin present som hon nog inte hade väntat sig att hon skulle få.
Hon ska nämligen få en dag med vargarna på kolmården.
Hon fick välja mellan att åka dit nästa vecka kl 8 på morgonen eller någon gång i september, gissa vad hon valde?
Jo att åka dit nästa vecka kl 8 på morgonen, det tyckte dom flesta av oss inblandade skulle bli jobbigt eftersom vi bor i växjö betyder det att vi får köra vid 5 tiden på morgonen.Min sambo´s familj tycker om att sova på morgonen, men det blir det inget av nu.
Själv är jag morgon människa så jag har absolut inga problem med en tidig morgon.

Hoppas hon kommer få en toppendag hos vargarna så får vi se hur många som följer med.

Kommentarer
Postat av: Anneli

Hon kommer garanterat att få en toppendag. Jag var och besökte vargarna för några år sedan. Och det var en upplevelse som jag aldrig kommer att glömma. Helt fantastiskt! Måste göra om det någon gång.

2009-06-25 @ 23:35:53
URL: http://hundisthlm.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0