Tippen och fika

Nu har vi varit och slängt saker på tippen, trodde inte det skulle vara så mycket folk där som det var.
jag menar det är ju ändå måndag, men det är väl många som har semester.

Blev tillsagd att jag inte fick slänga mina banankartonger som var fulla av diverse grejor i brännbart, själv ansåg jag att banankartongerna också brinner, det höll han med om, men han plockade upp min kartong och slängde den i wellpap behållaren istället.

Det fick alltså bli att sortera våra kartonger fulla med diverse grejor.
Men men det finns ju tydligen regler som man absolut inte får bryta emot.

Efter att vi hade lämnat tippen bakom oss åkte vi hem till morsan för att fika, och för att hundarna skulle få springa lite på gräsmattan.
Jag spolade också bort lite pollen/damm/fågelskit från bilen, så nu är den inte så dammig längre, bara skitig.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0