Underbart väder

Vilken underbar dag det var igår, vädret var kanon fint blåste knappt något och inte ett regnmoln så långt ögat kunde nå.
Vi fick lite grann gjort på vår första riktiga semester dag.
Verkar som att denna dag kommer bli exakt lika fin, så det blir nog ialla fall en lång promenad med hundarna och så ska vi försöka få tag i mäklaren som har hand om visningen på torsdag.
Ikväll är det också dags för sveriges U21 landslag att spela fotboll, en måste match som jag verkligen hoppas att fom vinner.
Ska se om jag har lite tid över så jag kan ta en runda till gymmet också, men det får vi se hur det blir med den saken.
Måste ju som sagt försöka få tillbaka min ursprungliga form igen.
Annars är det inget speciellt vi kommer göra idag, kanske sitta och ta några goa drinkar och kanske en och annan öl i det fina vädret, men vi får inte heller glömma att dricka en hel del vatten eftersom att värmen och solen torkar verkligen ut en.
Och det är bättre att gå på toa tio gånger än att ligga i frossa och undra varför man inte drukit mer under dagen.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0