Zelda,Doriz,Daisy en dag i vattnet

Var ute hos karro´s pappa igår, eller karro var där före mig, själv var jag hemma hos anders och hjälpte honom med hans dator.Tog en liten stund men resultatet blev kanon.

Tillbaka till hundarna, efter att jag hade varit hos anders så tog vi ut hundarna på en brygga och kastade lite pinne med dom, vi ville se om Doriz och Daisy kunde simma......det kunde dom inte, men Zelda däremot tyckte det var toppen när hon väl bestämde sig för att hoppa i vattnet. Ska försöka dela med mig lite av detta här nu.

(Hoppas att denna video funkar, var lite småkrabbigt men lyckades tillslut.)
Hundarna hade en underbar vid bryggan, doriz tyckte inte vattnet var särskilt skönt, och Daisy höll nog med, synd att vi inte fick någon bild när Daisy såg ut som en liten kotte.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0