Skogspromenad

Igår blev det en lång och härlig skogspromenad med Doriz och päronens 2 hundar Wilma och Julia.
Vi var nog ute och gick i si sådär 1,5 timme i skogen och efter promenaden insåg jag att mina skor plågar min kropp så det blir nog till att skaffa ett par nya.Vill ju inte att varje promenad men hunden och snart hundarna ska sluta med att jag inte kan röra mina ben.

Men förutom att benen värkte var det underbart att gå en promenad i skogen och känna den friska luften och den blaskiga marken.Om några månader kommer all fukt i skogen ha gått ner i marken och det kommer vara varmt och myggen kommer älska varje vandrare som vågar komma in på deras territorium.

//B

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0