Spik i foten

Var på väg hem till morsan och fika lite och höra om det fanns något vi behövde till kvällens grillning.
När jag var på väg hem till henne hände det som man verkligen inte vill ska hända nämligen att jag fick en spik i ena framdäcket, fy fan vad det pös om bilen.
Men kunde ju inte hoppa över fikat så vi fikade som planerat sen var det bara att åka ner till däckfirman och laga däcket, tur att man har jobbat lite med det så man har ett hum hur man ska göra och får tillåtelse att göra det själv.
Men det var 6 år sedan jag jobbade inom däckbranschen och det märkte jag idag, men chefen på däckfirman hjälpte mig lite så jag slapp betala för jobbet, får dock ta och fixsa fram en tårta till dom men det är det klart värt=)



//B

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0