Den 16 maj

Idag är det den 16 maj vilket betyder att det är Strippen i Emmaboda en stor bilträff och strippkörning på flygfältet i Emmaboda, vanligtvis så skulle jag vara helt till mig och befinna mig där nu men det gör jag uppenbarligen inte.
Har visserligen aldrig besökt strippen körningen i Emmaboda en enda gång har alltid varit något annat men nu när jag kan sitter jag istället framför datorn och uppdaterar bloggen vad har egentligen hänt med mig....men förhoppningsvis blir det lite illegalt körande ikväll istället, kommer visserligen inte köra något själv för jag har inte mycket att sätta emot småpojkarna med sina importerade bilar, men det är kul att titta och så är det ju alltid roligare när farbror polis blandar sig i leken=)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0