Hemmagjord pizza och ESC09

Var som ingen har missat ESC09 igår och vi var inbjudna till familjen Carlsson/källden +1(Bebis i magen)
På plats var också Tomas och hans sambo Sandra+1(Bebis i magen)
Blev en riktigt trevligt kväll, Bobbo och Stina hade gjort varsin pizza för att se vilkens pizza som var mest populär bland gästerna, jag åt Stinas pizza den var god smakade faktiskt inte ens på Bobbos men det beror inte på att den inte smakade gott för det verkade den göra, utan för att det var vitlök i den, har nämligen blivit lite dålig i magen den senaste tiden när jag har ätit vitlök, och sen blir det ju så dålig stämmning när man sitter 6 pers i en soffa och en av dessa är dålig i magen, så jag hoppade vitlökspizzan, så för min del så vann du Stina.(Nu kan du skryta med det)
Efter mat och lite bebis snack hade ju klockan blivit Robinsson dags,var en bra uppvärmning till vad som komma skulle.
Efter Robinsson (vet inte vem som åkte ut, men ska kolla det snart) var det dags för kvällens höjdpunkt, nämligen ESC09, som började med ett öppningsnummer som tydligen hade kostat 10milj och som började med ett fjasko, när sångaren skulle ta av sig kavajen fastnade den i vajrarna som satt fast i sångaren, detta tyckte bobbbo var roligt=)
Sen var det 25 bidrag minns inte något av dom, för som sagt det är ju 25 bidrag och alla lät ungefär likadant tillslut.

Tackar för allt igår kväll var mycket trevligt(vi kommer tillbaka) tack tack tack

Kommentarer
Postat av: Stina

Va roligt att jag vann :) Haha..



Jag är så nyfiken på valpen! Ska bli sååå roligt att träffa den nya familjemedlemen :)

2009-05-18 @ 13:54:26
URL: http://stinakall.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0