Valpen countdown!

Nu har det gått några timmar till klockan är nu 16:30 vilket för oss betyder att nu bara återstår ca 6,5 timme tills vi får träffa den nya familjemedlemmen=)
Men vi sitter inte sysslolösa för det, vi har hunnit med en runda till stan haft våra föräldrar på besök mat och fika hade vi att bjuda på, det blev kyckling á la nyår (tack sandra för receptet)
Nystädat är det, och snart är det valpvänligt här också.
Sen har jag lyckats hacka min DVD-spelare så att den blivit regionsfri, vilket betyder att jag kan titta på importerade filmer igen=)
Och så hinner jag ju "Ketchup-blogga" lite också.
Tycker det var ett bra uttryck men jag hoppas att det ska bli lite mer seriöst bloggande kanske inte varje dag men jag hoppas att det ska bli mer än vad det varit tidigare, typ 1 inlägg i månaden.Vi får se hur det går.
Nu ska jag lägga mig och sova en stund så jag är pigg när det blir dags att köra till Norrköping.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0